10 Ağustos 2014 Pazar

Mevlüt Kapıları Kapadı #Galatasaray Futbol Haberi

Mevlüt Kapıları Kapadı Galatasaray'ın transfer listesindeki isimlerden Saint-Etienne'de oynayan milli futbolcumuz Mevlüt Erdinç Fransa Ligue 1'in ilk haftasında Guingamp'ı 2-0 ile geçtikleri mücadelede 2 kez ağları sarstı ve maçın ardından yaptığı açıklamalarda takımda kalacağının sinyallerini verdi.Milli futbolcu sezon boyunca takımı için aynı performansı sergilemek istediğini kaydederken; Galibiyetle başlamak güzel özellikle deplasmanda. Zor bir maçtı. Ancak takım olarak mücadele ettik ve ben de bireysel olarak memnun bir şekilde sahadan ayrıldım. Sezon sonuna kadar böyle devam etmeliyiz önümüzdeki karşılaşmalarda da bu performansı sahaya yansıtmalıyız. Ben de sezon boyunca böyle devam etmeyi umuyorum. Ricky (van Volfswinkel) ile düellomuz başladı diye konuştu.Geçen günlerde bir açıklama yapan Mevlüt Bugün ben Etienne'deyim ve bundan gurur duyuyorum. Bu formayı giydiğim için mutluyum bu takımda oynadığım için mutluyum. Benim kafam aklım burada diyerek transferi ile ilgili yine olumsuz mesajlar vermişti.Galatasaray'ın kendisine yıllık 3 milyon euro gibi bir rakam teklif ettiği yetenekli golcünün Fransa'dan ayrılma konusunda isteksiz olduğu kaydedildi.



from Futbol Haberleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder